mycreepypasta

Direktlänk till inlägg 29 december 2016

De barnet.

Av thegamerlinkon - 29 december 2016 10:41

Jag var de barnet.

Mitt första ord var döden.

När jag var 5år slog jag en annan unge med en järnpinne jag hittade i skogen.

När jag var 8år lekte jag med knivar i lekparken.

När jag var 10år knivhögg jag en tjej i låret.

När jag var 11år tog dom mig till psyket för en utredning.

När jag var 12år försökte jag strypa en pojke i min klass.

När jag var 13år kallade jag på demoner.

När jag var 15år sålde jag min själ till djävulen.

När jag var 17år dödade jag en människa, och kom undan med det.

När jag var 20år bjöd jag mina närmsta vänner på middag, dom vet ännu inte att det var kött från min granne som jag dödat.

När jag var 23år blev jag värd för ett tortyr program på the deepweb.

När jag var 25år fick jag min egna show på the deepweb.

När jag var 26år hängde jag mig själv inför en livesändning. Jag log och skrattade när jag sparkade undan stolen jag stod på.

Jag var helt enkelt de barnet.

 
 
Ingen bild

creeped out person

31 december 2016 18:04

what the actual fuck

thegamerlinkon

31 december 2016 19:37

Thats a very nice reaction, thank you very much :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thegamerlinkon - 10 mars 2017 19:57


Jag jobbar i en liten mysko butik i en stor galleria. Det hade varit en helt vanlig dag och jag hade just blivit avlöst från mitt skift. Det var kyligt ute så jag hade letat fram min vinterjacka kvällen innan och just som jag drog upp dragkedjan fråg...

Av thegamerlinkon - 4 mars 2017 20:11


Hennes röst, hennes doft, hennes kläder, hennes rörelser, hela hon. Hela hon stör mig, som ett konstant gnisslande hjul. Synd att hon är min lärare, det går inte en dag utan att jag fantiserar om hur hon ska dö. Det är mitt nya mål. Hon ska dö. F...

Av thegamerlinkon - 14 februari 2017 16:18


Jag började dejta den här killen Max för ungefär 5månader sen. Han är världens mysigaste kille, vill alltid mitt bästa och det är som att vi känt varandra hela livet. Vi bor inte officielt ihop men han spenderar dom flesta nätterna och ledig tid i mi...

Av thegamerlinkon - 8 februari 2017 15:56


Tänkte dela med mig av en liten händelse och eftersom det var ett tag sen jag uppdaterade här passar detta bra. Ni som inte känner mig eller vet hur jag ser ut kanske inte föreställer sig en tjej på 20år med piercingar i större delar av ansiktet....

Av thegamerlinkon - 14 januari 2017 18:04


När vi väl kom tillbaka till lägret hade elden slocknat och den enda personen där var Adriana. Hon stod kanske en halvmeter ifrån eldstaden och stod frammåt lutad med armarna böjda, ungefär som när någon försöker efterlika t-rex armar. Små ryckningar...

Presentation


Skräckfantast som älskar att skriva sina egna creepypastas. Sidenote, älskar även pasta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards