mycreepypasta

Direktlänk till inlägg 20 december 2016

Snöskyffeln i ett vinterland.

Av thegamerlinkon - 20 december 2016 19:30

Jag är född och uppväxt i en kylig och snöig vinterstad så varje vinter hör det till vardagssysslorna att skotta bort snön från gården. Mina grannar, som är ett äldre par, är som besatt att det ska vara så lite snö som möjligt på deras gård. Så varje morgon kring 09-11tiden är alltid mannen ute och skrapar gården tills den är snöfri. Detta skulle inte störa mig om det inte vore för de faktum att mitt sovrumsfönster är närmast dom och att jag måste sova med fönstret öppet då jag är en sånn sjukt varmblodig person. Så jag vaknar varje dag till grannens skrapande ljud på asfalten. Men mannen i paret har fått någon konstig sak för sig, han har börjat gå ut mitt i natten för att enbart dra ett skrap eller två innan han beger sig in igen. Den här nattaktiviteten började för kanske 1 månad sedan så även detta har jag blivit van vid. Men igår natt var det något extra märkligt med honom. 02:30 vaknar jag till det skrapande ljudet, ett skrap, och två skrap. Sen blev de tyst i ungefär en minut och jag hade just gosat ner mig i kudden när jag hör hur han börjar skrapa igen. Denna gång låter det betydligt högre, mer aggressivt. Det börjar med 2 långa bestämda skrap, sen blir dom allt snabbare och mer hysteriska. Jag känner hur nakhåren reser sig samtidigt som jag spärrar upp ögonen och stirrar ut i mitt kolsvarta rum. Plötsligt blir det knäpptyst men inom kort hör jag tunga ansträngda andetag utanför mitt fönster. Nu är det så att mitt rum är på andra våningen så det finns ingen möjlighet för gubben att stå vid deras ytterdörr för att en sekund senare stå tryckt utanför mitt fönster. Vid dehär laget var jag livrädd. Jag drog täcket över huvudet och tröck händerna för öronen för att stänga ute de tunga andetagen. Jag måste ha varit så rädd att jag svimmat för sen vaknar jag upp av att solen lyser in i rummet och grannen skrapar som vanligt bort snö från gården. Med sina vanliga lugna skrap. Jag satte mig upp i sängen och kikade ut genom fönstret och möttes av våran balkong som blivit snöfri och sönderskrapad av något som liknar klor men på mitt fönster fanns ett handavtryck av en människa.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thegamerlinkon - 10 mars 2017 19:57


Jag jobbar i en liten mysko butik i en stor galleria. Det hade varit en helt vanlig dag och jag hade just blivit avlöst från mitt skift. Det var kyligt ute så jag hade letat fram min vinterjacka kvällen innan och just som jag drog upp dragkedjan fråg...

Av thegamerlinkon - 4 mars 2017 20:11


Hennes röst, hennes doft, hennes kläder, hennes rörelser, hela hon. Hela hon stör mig, som ett konstant gnisslande hjul. Synd att hon är min lärare, det går inte en dag utan att jag fantiserar om hur hon ska dö. Det är mitt nya mål. Hon ska dö. F...

Av thegamerlinkon - 14 februari 2017 16:18


Jag började dejta den här killen Max för ungefär 5månader sen. Han är världens mysigaste kille, vill alltid mitt bästa och det är som att vi känt varandra hela livet. Vi bor inte officielt ihop men han spenderar dom flesta nätterna och ledig tid i mi...

Av thegamerlinkon - 8 februari 2017 15:56


Tänkte dela med mig av en liten händelse och eftersom det var ett tag sen jag uppdaterade här passar detta bra. Ni som inte känner mig eller vet hur jag ser ut kanske inte föreställer sig en tjej på 20år med piercingar i större delar av ansiktet....

Av thegamerlinkon - 14 januari 2017 18:04


När vi väl kom tillbaka till lägret hade elden slocknat och den enda personen där var Adriana. Hon stod kanske en halvmeter ifrån eldstaden och stod frammåt lutad med armarna böjda, ungefär som när någon försöker efterlika t-rex armar. Små ryckningar...

Presentation


Skräckfantast som älskar att skriva sina egna creepypastas. Sidenote, älskar även pasta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards