mycreepypasta

Direktlänk till inlägg 21 december 2016

Den svartögda flickan.

Av thegamerlinkon - 21 december 2016 20:08

Jag träffade en liten tjej när jag var ute på promenad med hunden. Hon var helt ensam och var klädd i en ljusblå spetsklänning. Detta vore inte konstigt om de inte vore för att det var -17C utomhus. Hon stod och snyftade för sig själv så självklart gick jag fram till henne och frågade vad som hänt. Inget svar. Då frågade jag henne vart hennes föräldrar var. Fortfarande inget svar. Flickan skakade och snyftade så jag tog av mig min jacka och hängde den över hennes axlar. Provade igen vad har hänt? Varför är du helt själv här? Nu slutade hon snyfta och istället kollade hon upp på mig. Det kändes som att varenda liten del av mig frös till. Hon hade svarta ögon. Svarta pupiller, svart iris, svart ögonvita. helt svarta ögon.
Omedvetet tog jag ett steg bakåt och innan jag hann reagerade grep hon tag om min arm och skrek rakt ut. Ett skärande skrik som kändes som att det varade i en evighet. Jag ryckte lös min arm från hennes grepp och backade ännu mer. Hon började gråta igen och upprepade "home".."home".."home".
Jag frågade tveksamt om hon behövde hjälp att hitta hem. Hon nickade och tog tag om min hand och började gå. Vi gick hand i hand i tystnaden en lång stund innan hon stannade och kollade in mot skogen. Plötsligt såg jag två pojkar där inne, även dom med helt svarta ögon. Hon släppte min hand, ruskade av sig min jacka och gick fram till killarna som räckte fram varsin hand åt flickan. Sedan försvann dom in i skogen.

Har inte känt mig som mig själv sen de mötet.

 
 
Micke

Micke

22 december 2016 20:09

Läskigt!
ps: Gillar din headerbild :)

http://mikael82karlsson.bloggplatsen.se

thegamerlinkon

22 december 2016 21:58

Tack så mycket Micke! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thegamerlinkon - 10 mars 2017 19:57


Jag jobbar i en liten mysko butik i en stor galleria. Det hade varit en helt vanlig dag och jag hade just blivit avlöst från mitt skift. Det var kyligt ute så jag hade letat fram min vinterjacka kvällen innan och just som jag drog upp dragkedjan fråg...

Av thegamerlinkon - 4 mars 2017 20:11


Hennes röst, hennes doft, hennes kläder, hennes rörelser, hela hon. Hela hon stör mig, som ett konstant gnisslande hjul. Synd att hon är min lärare, det går inte en dag utan att jag fantiserar om hur hon ska dö. Det är mitt nya mål. Hon ska dö. F...

Av thegamerlinkon - 14 februari 2017 16:18


Jag började dejta den här killen Max för ungefär 5månader sen. Han är världens mysigaste kille, vill alltid mitt bästa och det är som att vi känt varandra hela livet. Vi bor inte officielt ihop men han spenderar dom flesta nätterna och ledig tid i mi...

Av thegamerlinkon - 8 februari 2017 15:56


Tänkte dela med mig av en liten händelse och eftersom det var ett tag sen jag uppdaterade här passar detta bra. Ni som inte känner mig eller vet hur jag ser ut kanske inte föreställer sig en tjej på 20år med piercingar i större delar av ansiktet....

Av thegamerlinkon - 14 januari 2017 18:04


När vi väl kom tillbaka till lägret hade elden slocknat och den enda personen där var Adriana. Hon stod kanske en halvmeter ifrån eldstaden och stod frammåt lutad med armarna böjda, ungefär som när någon försöker efterlika t-rex armar. Små ryckningar...

Presentation


Skräckfantast som älskar att skriva sina egna creepypastas. Sidenote, älskar även pasta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards